wearisome

Direktlänk till inlägg 3 december 2013

rensa tankarna

Av Jessica - 3 december 2013 10:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 2 december 2013 23:11

Har jag blivit knäpp 3:dje inlägget på en och samma dag.. hmm man kan ju fundera   jag har nog iaf botat min rastlöshet för stunden iaf. Ikväll har vi haft Cavvis träff, ett härligt gäng som träffas och idag hade vi så mysigt med fika och allt :)...

Av Jessica - 2 december 2013 15:39

I lördags så hämtade jag upp Emma tidigt på morgon, inoficiell utställning stod på schemat med oss hade vi Zimba och Emmas hund Zelda. Zimba skulle gå som nummer 16 i ringen men var några borta så det gick rätt fort. Men Zimba landade fort denna gång...

Av Jessica - 6 oktober 2013 19:41


Idag har jag och ett härligt gäng gått efter Mineralleden :) riktigt nice dock började det regna i slutet av promenaden.. Det är helt underbart att vara och röra sig i skogen denna vackra årstid och ännu bättre blir det ju med trevligt sällskap :) Ta...

Av Jessica - 5 oktober 2013 19:11

Idag har vi haft kalas här hemma för lilla fröken :) Fast det är ju så att hon inet fyller år förrän den 13 oktober.. Joline verkar helnöjd med dagen och alla de fina presenter hon har fått :) tack tack tack..   Själv känner man sig rätt sliten...

Av Jessica - 4 oktober 2013 08:39

..Var världens bästa lilla tös planerad, en söndag var det om jag inte missminner mig helt.. Men lilla fröken behagade inte att komma ut den dagen utan föddes 9 dagar senare.. Imorgon ska lilla fröken få ha ett liten kalas för nära och kära som vill ...

Ovido - Quiz & Flashcards