wearisome

Alla inlägg under oktober 2013

Av Jessica - 6 oktober 2013 19:41

Idag har jag och ett härligt gäng gått efter Mineralleden :) riktigt nice dock började det regna i slutet av promenaden.. Det är helt underbart att vara och röra sig i skogen denna vackra årstid och ännu bättre blir det ju med trevligt sällskap :) Tack för idag <3


 


När jag kom hem var det bara att ta tag i de andra hundar så jag och Texas tog oss ut med de, fast det kändes riktigt tung och tog ont i fötterna, men även de andra hundar behöver få sitt, bara härda ut, har man hund så har man och de behöver få sin motion.


Jag som önskade mig en pizza till middag fick endast blodpudding och måste säga att jag inte fick i mig speciellt mkt började bara må illa.. hmm..


Nu ska jag bara ta det lugnt och imorgon ska jag och Emma börja klura på c-uppsatsen, det blir nog bra i slutänden.


Hoppas att ni haft en bra söndag

Av Jessica - 5 oktober 2013 19:11

Idag har vi haft kalas här hemma för lilla fröken :) Fast det är ju så att hon inet fyller år förrän den 13 oktober..

Joline verkar helnöjd med dagen och alla de fina presenter hon har fått :) tack tack tack..


Själv känner man sig rätt sliten och har jäkligt ont i nacke, axlar och rygg, förstår verkligen inte varför denna smärta kommer tillbaka nu när jag varit i stort sett smärtfri så många år.. vad har jag riktigt pysslat med för att det ska bli så, har dessutom 2 skumma knölar på nacke/hals vad tusan man ska säga.. men det känns iaf som att knölarna kanske är på väg att försvinna, men smärtan verkar dock bara bli värre istället för bättre.. suck suck


Imorgon ska jag och Texas gå Mineralleden med ett härlig gäng :) tror det kommer bli jäkligt nice :) längtar längtar även om det känns skumt att bara ha en hund att kunna gå det med iår förra året hade jag 3. Tino är precis igångsätt efter han sår på tassen så får vi se om han kommer hålla alls eller om hältan kommer tillbaka, vågar då inte ta med han på en så lång tur och Zimba han är ju ännu lite för ung för att palla med den sträckan, men nästa år så..


Nu natta en liten fröken och sen bege sig ut på en kvällsprommis med Gandhali :)



Av Jessica - 4 oktober 2013 08:39

..Var världens bästa lilla tös planerad, en söndag var det om jag inte missminner mig helt.. Men lilla fröken behagade inte att komma ut den dagen utan föddes 9 dagar senare.. Imorgon ska lilla fröken få ha ett liten kalas för nära och kära som vill dyka upp, om några veckor ska hon däremot få ha kalas för sina kompisar och det tror jag hon längtar efter..


Nästa helg ska vi fara på utställning till Sundsvall, Joline ska få fira sin födelsedag på specialutställningen, vilket hon brukar tycka är riktigt kul för då får hon gå barn med hund, tyvärr har vi inte hunnit träna ngt ännu, det skulle vi försöka hinna med, behöver bara en hund att träna med också.


Nu har jag avverkat första momenten på termin 6 och på måndag börjar vi skriva på c-uppsatsen, efter jul får vi ansöka om kandidatexamen och till våren läser vi sista terminen och då på avancerad nivå, undra om det är stor skillnad mot för idag?

Ovido - Quiz & Flashcards