wearisome

Alla inlägg under december 2013

Av Jessica - 14 december 2013 01:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 9 december 2013 20:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 4 december 2013 19:25
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 3 december 2013 20:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 3 december 2013 10:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 3 december 2013 05:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jessica - 2 december 2013 23:11

Har jag blivit knäpp 3:dje inlägget på en och samma dag.. hmm man kan ju fundera


jag har nog iaf botat min rastlöshet för stunden iaf. Ikväll har vi haft Cavvis träff, ett härligt gäng som träffas och idag hade vi så mysigt med fika och allt :) vi har planerat in lite fler träffar så det är bara att hålla utkik :)


Imorgon ska jag fara till drängs och träna hund med Gandhali är det tänkt och sen är det även avlutning på hunfuppfödarutbildningen på detta blck som innebär anatomi


På onsdag har jag planerat in ett besök hos Theres i Drängsmark och på torsdag då har jag planerat in att fara till Piteå och träffa mina underbara saknade vänner.


Det ska bli så kul att träffa alla mina vänner som jag saknar så mycket oj vad jag längtar!!!


Detta kan nog bli en grym vecka :)

Av Jessica - 2 december 2013 15:39

I lördags så hämtade jag upp Emma tidigt på morgon, inoficiell utställning stod på schemat med oss hade vi Zimba och Emmas hund Zelda. Zimba skulle gå som nummer 16 i ringen men var några borta så det gick rätt fort. Men Zimba landade fort denna gång och han skötte sig fint i ringen, dessutom fick jag en känsla av att dagens domare Elisabeth Kallin Forsberg gillade honom, han fick en fin kritik iaf, för tillfället hittar jag inte igen den. men han var ensam i rasen och blev lätt BIR. Några hundar efter Zimba var det dags för Zelda och även där gick det fint och även hon tog hem ett BIR. efter en extremt lång dag var det dags för finalen.. Vi hade inte så stora förhoppningar, Zelda tyckte inte det var så roligt idag och vill inte visa sig från sin bästa sida och en cavalier blir ju sällan placerad sen är det ju så att han var typ yngst av alla då vuxna var från 1 år och han fyllde 1 år i måndags så han var ju yngst av alla typ.


en finalen blev riktigt spännande, de delade upp oss i stora och små hundar och Zimba fick gå bland de stora hundarna idag och han stannade kvar bland de 4 bästa stora hundarna, sen fick de små in i ringen och där behöll de 2 och redan där var ju en bedrivt att stanna kvar bland de 6 bästa och då tacka de av 2. och då var vi kvar bland 4 bästa och slutade som BIS 3 är helt otroligt stolt över det resultatet och det bästa av allt är att zimba skötte sig så fint och kunde ställa sig så bra.


Är så glad att jag for dit upp det behövde v verkligen som uppladdning inför sthlm :)



Ovido - Quiz & Flashcards